Alerji Tedavileri

Allerji; genetik yatkınlığı olan kişilerde normalde zararsız olan madde ya da maddelere karşı vücudun aşırı derecede ve zararlı bir savunma tepkisi göstermesidir.

Alerjen vücuda ağız veya burudan girdiğinde normal kişide Ig G cevabı oluşurken alerjik kişilerde bir dizi reaksiyon sonrası spesifik IgE oluşumu gerçekleşir. Vücudun alerjenle tekrarlayan temaslarında şikayetler oluşmaya başlar.

Ancak bazen bağışıklık sistemi kendi kontrolünü kaybeder ve tehdit ya da tehlike oluşturmayan sorumlu bazı maddelere karşı aşırı tepki vermeye başlar. Sonuçta organizmaya zararlı olan bu reaksiyona hipersensitivite “aşırı duyarlılık”

Vücudun aşırı reaksiyon vermesi bağışıklık sisteminin bir marifetidir ve bağışıklık sistemini bu hale getiren koşullar söz konusudur. Bağışıklık sistemi vücudu korumak için çabalarken meşgul eden çok fazla etken varsa çok çalışma sonucu aşırı, sıra dışı, reaksiyonlara imza atmaya başlar. Allerjiler ve otoimmün hastalıklar bağışıklık sisteminin kontrolünü kaybedip gösterdiği bu tip aşırı ve sıra dışı reaksiyonlara örnek oluşturmaktadır.

Biorezonans tedavisi bağışıklık sistemini yorup kontrolden çıkmasına neden olan etkenlerini saptamak için yapılan kan tahlili ile başlar. Tahlilde çıkan etkenlerin frekans bilgileri düzenlenip hastaya verilerek vücutta oluşan patolojik frekenslar düzeltilir. Hastanın alerjenlere karşı duyarlılığı düzelir. Yıllarca yiyemedikleri yiyecekleri yemeye başlayabilirler. Baharda polen alerjileri son bularak rahat şikayet olmadan bahar ayları geçirebilirler.

Parfümlere, kimyasallara, takılara, güneşe karşı alerjileri tedavi etmek mümkündür. Alerjiye neden olan madde cihaza konarak tedavi başarı ile gerçekleştirilebilir. Bunlar gibi pek çok alerjen ve hatta yöresel etkenler bile cihaz yardımı ile tedavi edilebilmektedir.

Deterjanların veya kimyasalların neden olduğu egzemalar yine biorezonans sayesinde tedavi edilebilmektedir.