İlaçsız ve Kalıcı Alerji Tedavisi

İLAÇSIZ VE KALICI ALLERJİ TEDAVİSİNDE %95 BAŞARI NASIL SAĞLANIR

Sağlıklı kişilerde bağışıklık sisteminin görevi vücuda giren yabancı maddelere karşı vücudu korumaktır. Vücudumuz bu maddelere karşı özel antikorlar ve savunma hücreleri üreterek reaksiyon verir. Alerjik kişilerde normal gıdalar ve zararsız etkenler bile aynı reaksiyonu yaratarak belirtilerin ortaya çıkmasına neden olur.  Belirtiler vücudun alerjenden kurtulma ve dışarı atma yollarından ibarettir. Hapşırık, öksürük, burun akması, göz yaşarması gibi. Alerji gerçekten zararlı olmayan maddelere karşı vücudun aşırı tepki göstermesidir.

Alerjide çok önemli olan adım nedenin ortaya çıkarılmasıdır. Şikayet ne olursa olsun neden bulunmadan tedavi başarılı olamaz.

Neden bulunması için hasta öyküsünün iyi alınması, hastanın detaylı muayene edilmesi, alerji testleri ve gıda intolerans testlerinin yapılması şarttır.

Neden bulunduktan sonraki basamak klasik alerji tedavi yöntemlerini uygulamaktır. İlaç kullanımı, alerjenlerden uzak durma veya alerjenlere karşı aşı uygulamaları bunların en belli başlı olanlarıdır. İlaç kullanımı kısa süreli rahatlama sağlamaktan öte gidemez. Alerjenden uzak durmak polen alerjileri için imkansız, gıda alerjileri için oldukça zor katlanılan bir durumdur hele ki hasta çocuk ise.

Alerjik deri testleri, kandan bakılan alerji testleri ve gıda intoleras testleri hastanın zamanını almakta, aynı zamanda maddi olarak da her hastanın yaptırması mümkün olmamaktadır.

Kliniğimizde yeni kullanmaya başladığımız cihazımızla nedeni kısa sürede bulabiliyor ve tedaviyi de aynı cihazla yapabiliyoruz. Hastanın önce tüm vücudunu ve hastalıklarını kapsayan öyküsü ve muayenesi yapılıp tüm detaylar kayıt yapılıyor. Saptanan tüm hastalıklar ve alerjenler için tedavi protokolleri oluşturulur ve 5-10 seans gibi kısa sürede vücut tüm alerjilerinden arındırılabilir.

Alerjiler majör ve minör olarak gruplanıp belli bir disiplin dahilinde tedaviye başlanır. Önemli olan yöntemin acısız olması ve çocuklara da uygulanabilir olmasıdır. Seanslar 1 hafta ara ile yapılır ve her biri 1 saat sürer.