Biorezonans Tedavisinin Temeli

Image

Canlı cansız her varlık atomlarının elektron yapısından kaynaklanan ve kendine özel olan bir frekansa sahiptir. Doğadaki her varlık gibi insan organizmasının da hücrelerinin, dokularının ve organlarının kendine özgü frekansları saptanmıştır.

Hücrelerin birbirleriyle haberleşmeleri bu özel frekanslarla gerçekleşmektedir. Böylece vücut ahenk içinde çalışan orkestra gibi uyum içinde çalışır. Bu uyum vücuda giren her maddeden ve yaşanan çevredeki her manyetik alandan etkilenerek bozulabilir. Bu bozulma hastalıklara ve şikayetlere neden olur.

Vücudun frekansları karşılaştığı virüs, bakteri, toksinler, ağır metaller ve doğal olmayan gıda katkı maddeleri gibi vücuda giren tüm maddelerin frekanslarından etkilenerek sağlıklı frekanslardan hastalıklı frekanslara değişim gösterir.

Biyorezonans tekniğinin prensibi hastalıklı frekansları saptamak ve sağlıklı frekansa çevirip vücuda vermek esasına dayanır. Böylece hücrelerin bilgi alışverişi sağlıklı bir şekilde sağlanır

Vücudun yaşadığı ortamda etkilendiği çevresel faktörlerin en önemlisi elektromanyetik yüklenmedir. Bilimsel yayınlarda yer aldığı üzere bazı hastalıkların nedeni olarak rol oynayabilen elektromanyetik yüklenme biorezonans ile etkisiz hale getirilebilmektedir. .

Bu etkilenmenin en sık sebebi cep telefonları olmakla beraber bilgisayarlar, tabletler, internet bağlantıları, alışveriş merkezleri, yüksek gerilim hatları ve bunların kullanıldığı metrolar, elektrikli aletler ve elektrik üretim santralleri de sayılabilir. Bu saydığımız alanlarda kalan insan vücudunda hücre düzeyinde görülen değişimlerin kromozom kırılmalarına kadar gidebildiği gözlenmiş ve bazı kanser türlerini görülme sıklığını artırdığına yönelik bilgiler sunulmuştur.

Hücrelerin iletişimi bozan dış etkenlere ait zararlı frekansların ortadan kaldırılması ile sistem rahatlar, sağlığına yeniden kavuşur. Sağlıklı çalışan bir bedende hastalık meydana gelmez, hastalık başlasa bile beden üzerindeki dış etkenin neden olduğu stres ortadan kaldırılması ile hastalıklar iyileşebilir.

Biorezonans tedavisi yakın gelecekte  ‘Sağlıkta yeni bir çağın tedavi metodu ’ olarak adını daha çok duyuracaktır.