Biorezonans Tedavisi

Sigara Bırakma TedavisiBağışıklık YükseltmeRandevu Talep Edin

Biorezonans Nedir? Ne İşe Yarar?

Biorezonans; vücudun sağlıklı forma dönüşmesi, allerjilerin tedavisi, ağır metallerin atılması, bağışıklık sisteminin düzenlenmesi, hastalıkların tedavi edilmesi amacı ile kullanılan bir terapi yöntemidir.

Frekans tüm canlı cansız varlıklarda mevcut olan spesifik özelliktir. Vücudumuzun ve organlarımızın sağlıklı frekansları; yediğimiz yiyecek ve soluduğumuz hava ile vücudumuza giren frekanslardan etkilenir. Değişen ve bozulan organ frekansları zamanla şikayetlere dönüşür. Bozulan ve değişen frekansları sağlıklı frekansa dönüştürmek biorezonans yöntemi ile kolayca sağlanabilmektedir.

Gıda veya polen allerjileri için özel programlar uygulanmakta ve kısa sürede terapi sağlanmaktadır. Tedavi sonrasında rahatlıkla gıdalar tüketilmekte ve şikayet oluşturmamaktadır.

Vücudumuza giren mikropların frekanslarının ters frekansları vücuda yollanarak mikropların parçalanması sağlanabilir. Küçük parçalar vücuttan kolayca atılabilir. Grip, sinüzit, bronşit, bulaşıcı hastalıklar, sistit, tekrarlayan enfeksiyonlarda da bu yöntemle tedavi sağlanabilir.

Vücudumuzda olmaması gereken ağır metallerin uzaklaştırılması biorezonans ile tek seansta yapılabilmektedir. Uzun süre ilaç kullanmaya gerek kalmadan zorlanmadan kısa sürede arınma sağlanmaktadır.

Biorezonans Kimlere Uygulanabilir?

Biorezonans uygulamasında yaş sınırı yoktur. Bebeklikten itibaren ileri yaşlara kadar her yaşta uygulanabilir. Yan etkisinin olmaması büyük avantajdır.

Şikayeti olan her yaşta tüm hastalarda uygulanabilir. Çalışması bozulmuş tüm sistemlerin düzenlenmesi biorezonans yöntemi ile mümkündür. Vücudun sağlıklı frekanslara ulaşması, şikayetlerin giderilmesi, sistemlerin düzene girmesi biorezonans ile sağlanmaktadır.

Biorezonans Hangi Hastalıklarda Kullanılabilir?

• Biorezonans en yaygın olarak alerji tedavilerinde kullanılır. Gıda, polen, deterjan, parfüm, ev tozları, hayvan tüyleri, kimyasallara karşı allerjilerde çok başarılı sonuçlar alınmaktaır. Bahar allerjisi tedavisinde en başarılı yöntemdir.
  • Cilt hastalıklarının tedavisinde kalıcı iyileşme yaratması ile farklılık yaratmaktadır. Egzema, atopik dermatit, tüm kaşıntılar, sivilce, rozasea, sedef, vitiligo, ürtiker, saç dökülmeleri, liken planus, kaşıntılar, seboreik dermatit
  • Ağrı tedavisi, eklem ağrıları, baş ağrıları, migren, fibromyalji, spor yaralanmaları
  • Nörolojik şikayetler,
  • Psikiyatrik şikayetler, stres, anksiyete, panik, duygu durum bozuklukları
  • Barsak hastalıkları, gıda intoleransları, kandida, irritabl barsak,
  • Sigara bırakma, alkol bağımlılığı
  • Otoimmün hastalıkların tedavisi, Lupus, morfea, hashimato, romatoid artrit,
  • Obesite tedavisi
  • Terleme tedavisi
  • Dikkat dağınıklığı, hiperaktivite, otizm.