Ameliyatsız Burun Estetiği Burun Dolgusu

burun dolgusu

Burun görünümünde iyileşmeyi sağlamak ve burun ucunu kaldırmak için günümüz koşullarında ameliyat olmak zorunlu değildir. Ameliyat olmadan da burun dolgusu sayesinde istenilen değişimi yakalamak mümkün olabilmektedir. Ameliyatsız burun estetiği uygulaması olan burun dolgusu ile bir saatte şişmeden, morarmadan, nefes zorluğu çekmeden istediğiniz görünüme ulaşılabilmektedir.

Burun Dolgusu Nedir?

Ameliyatsız yöntemle buruna şekil vermek için yaygın olarak kullanılan hyaluronik asit dolgular tercih edilmektedir. Bu dolgu malzemeleri burundaki girinti çıkıntı, kemer gibi alanların düzeltilmesi, kontürün şekillendirilmesi için en uygun ürünlerdir. Burun ucunun kaldırılması, burun deliklerine şekil verilmesi gibi şekil değişiklikleri de kolayca yapılabilmektedir.

Burun Dolgusu Nasıl Yapılır?

İşlem öncesi bölgeye lokal anestezik krem uygulanır. Düzeltilmek istenen bölgelere uygun olan dolguyla enjeksiyon uygulanır. İşlemden sonra morarma, şişme gibi yan etkiler görülmez ve kısa sürede sosyal hayata devam edilebilir.

Burun Dolgusunun Etkisi Ne Kadar Sürer?

Tüm dolgularda olduğu gibi urun dolgusu uygulamasının belirli bir süresi vardır. Yaklaşık bir yıl sonra tekrar etme ihtiyacı doğabilmektedir. Dolgunun etkisi azalmaya başladığında iyi görünümünü korumak isteyen kişi yeniden uygulama talep edebilir.

Burun Dolgusunun Avantajları Nedir?

Burun dolgusunun burun ameliyatına göre birçok avantajı bulunmaktadır. Ameliyat olmaya çekinen, karar vermekte zorluk çeken kişiler için oldukça iyi bir seçenek oluşturmaktadır. Çok kısa sürede değişim yaşanabilmekte ve hiçbir zorluk çekilmemektedir. Ameliyat sonrası görülen şişlikler, bandaj, morarma, ağrı gibi belirtiler yaşanmamaktadır. Burun ameliyatı sonrası burunu korumak için oluşturulan yasaklar burada söz konusu değildir. En dikkat çekici avantajı ameliyata göre oldukça ekonomik olmasıdır.

Burun Dolgusunun Dezavantajları

İlk olarak sonucun kalıcı olmaması söylenebilir. Kullanılan dolgunun türüne göre kalıcılığı değişmektedir. Ortalama olarak 8-18 ay kalıcılık süresi verilebilir. İkinci dezavantajı dolgu ile yapılabileceklerin sınırlı olmasıdır. Burun küçültme, aşırı bir eğrilik gibi durumlarda burun dolgusu ile değişim sağlanamayabilir. Bu yüzden her burun için dolguyla estetik uygulama uygun olmayabilir. Uygun burunlar için burun dolgusu ekonomik, kolay, hızlı bir çözüm oluşturabilmektedir.