Ağrı Tedavisi

Ağrı vücutta aksayan işlevlerin verdiği alarmlardan bir tanesidir. Ağrı duyulan bölgede oluşan değişikliğe bağlı olarak reseptörler uyarılır ve uyarı beyine ulaşarak ağrı hissetmemiz sağlanır. Bir çeşit yardım çığlığı gibi algılayabiliriz.

Ağrılar akut ve kronik tipte olabilir. Her iki tip ağrının nedenleri de şiddetleri de birbirinden farklıdır. Tedavide izlenecek yol belirlenirken hastanın hikayesi, muayenesi, tahlil ve hastalıkları iyi bilinmelidir.

Akut ağrılar genellikle kaza, darbe, ameliyat, enfeksiyon, zona ağrısı, böbrek taşı ağrısı şeklinde karşımıza çıkmaktadır.

Biorezonans seansı sırasında bile ağrıyı hafifletmek veya tamamen azaltmak mümkündür. Özellikle zona hastaları hiçbir ağrı kesici ile rahatlamazken biorezonans ile hızla düzelmektedir.

Kronik ağrılarda nedenleri iyi saptamak tedaviyi doğru planlama imkanı sunar. Genellikle eklem dejenerasyonları söz konusu olup enflamasyon mevcut olabilir. Örneğin diz, kalça eklemi gibi sık bozulan eklemlerin hasarını düzelterek buna bağlı ağrısının geçmesi mümkün olabilmektedir.

Baş ağrıları, migren, adet ağrıları, bel ve sırt ağrıları, tenisci dirseği, omuz eklemi hastalıkları tendinitler, ağrıları hem ani rahatlatılabilir hem de uzun vadede kalıcı iyileşme sağlanabilir.

Migren çok faktöre bağlı oluştuğu için çok özel bir tedavi şekli sunulmaktadır.  Elektromanyetik yüklenme, gıdalar, stres, hormonal faktörler gibi sebeplere çözüm getiren biorezonans migren için önemli bir tedavi şeklini oluşturmaktadır.

Fibromiyalji uzun süren bezdiren ağrıları ve tedavi edilememesi nedeniyle zor bir hastalıktır. Genellikle hastalara depresyon tedavisi önerilmektedir. Biorezonan ile tedavisi sırasında vücuttaki tüm toksinlerden kurtulma, ağır metallerin atılımı, gida intoleransları ve patojenlerin tedavileri yapıldıkça, stres tedavi edildikçe ağrılar ortadan kaldırılarak hastaya yardımcı olunabilmektedir.

Biorezonans tedavisinde kronik ağrılarda yaklaşım ağrıyan bölgedeki hasarı onarmaktan geçmektedir. Onarabilmek için hasarın nedenleri saptanır. Hem nedenlerle mücadele verirken aynı zamanda bölgenin doku iyileştirilmesi, toksin ve metallerin uzaklaştırılması, enflamasyonun yatıştırılması da beraber uygulanır. Gerektiğinde doku iyileşmesine yardımcı beslenmenin desteklenmesi, doğal ürünlerle vücudun onarımına katkıda bulunmak ve lokal bazı uygulamalar tedaviye eklenebilmektedir.