Glutatyon ve Atletik Performans

Glutatyon Tedavisi FiyatlarıRandevu Talep Edin

Glutatyon, antrenmanlardan önce kullanıldığında atletik performansı artırabilir. Yapılan çalışmalarda egzersizden önce glutatyon verilen kişilerde daha iyi performans sergiledikleri, daha az yorgun hissettikleri ve daha düşük kan laktik asit seviyelerine sahip oldukları saptanmıştır.

Vücuttaki laktik asit yorgunluk, düşük tansiyon, kas ağrıları, vücut ısısında bir düşüş ve solunum problemlerine neden olabilir. Kas yorgunluğu, ağrılar nedeniyle sonrasında antremanları de etkilemektedir. Glutatyon laktik asidi azaltarak da antremanlara yardımcı olmaktadır.

Glutatyon seviyesi yüksek düzeyde kaldığında kaslardaki hasarı azalttığını, iyileşme süresini azalttığını, kaslarda kuvveti artırdığını gösterilmiştir. Glutatyon seviyeleri yüksek tutulduğunda metabolizmayı etkileyerek yağ depolamayı azaltıp yerine kas yapımını artırdığı gösterilmiştir.