Fibromyalji

Fibromiyalji nedeni tespit edilemeyen, yaygın vücut ağrıları ile kendini gösteren, kaslarda, ensede, sırtta , bel, kol, bacak kalça ekleminde belirgin ağrı ile seyreden  bir hastalıktır.  Sürekli halsizlik, yorgunluk, isteksizlik, mutsuzluk da bulgular arasındadır,  uyku bozuklukları, vücutta ağrılı hassas noktalar, eklemlerde sabah sertliği, ellerde ve kollarda uyuşma, şişlik hissi vardır. Bağırsak çalışmasında düzensizlikler; kabızlık, gaz şişkinliğe sık rastlanır. Sancılı ve düzensiz adet, tiroit hastalıkları, glikoz toleransı bozukluğu gibi hormonal bozukluklar olabilir.

Fibrolmiyalji hastalarında yapılan kan ve görüntüleme tetkiklerinde ağrıyı açıklayacak patolojiye rastlanmaz, bu nedenle çoğu hastanın bu bulguları psikolojik olarak algılanır ve bu yönde tedavi edilmeye çalışılır. Yaklaşık %2 oranında görülen günümüzde tamamı ile tedavi edilemeyen hastalık grubunda olan fibromiyaljinin biorezonans test ve tedavi sistematiği ile oldukça büyük bir oranda tedavi şansı vardır. Besin alerjilerinin tespit ve tedavisi, bağışıklık sistemini zorlayan, ağrıya sebep olabilecek patojenler, toksik maddeler, ağır metaller vücuttan uzaklaştırılması, bağırsak florasının tedavi edilmesi ile kalıcı sonuçlar elde etmek mümkündür. Biorezonans ile kişinin hassas yapısına uygun terapiler uygulanır, Kişiye özel tedavi planlaması ile çok başarılı sonuçlar elde edilir.

“Ağrı dokunun enerji akışı için attığı çığlıktır. Biorezonans cihazı ise bu çığlığı duymakta ve bloke edilmiş enerjiyi tekrar harekete geçirmektedir.” (Dr. Voll)