Bölgesel Zayıflama

zayıflama

Estetik sektöründe yaşanan teknolojik değişimler, dış görünümüne önem veren kişiler açısından çözüm önerileri geliştirir. Diyet ve spora yapılmasına direnen bölgesel fazlalıklardan kurtulmak ve sellülitleri tedavi etmek için sıklıkla tercih edilen yöntemlerden biri de G5 masajıdır. Selülitlerin azalmasına ve cildin sıkılaşmasına katkı sağlar. Diğer bölgesel incelme yöntemlerini destekler. Darbeli masaj sayesinde rahatsız eden yağlanma problemini minimum düzeye indirmek mümkün olabilmektedir.

Vücudun belli bölgelerinde bulunan ödemi atmak ve fazladan birikmiş yağ dokusunu azaltmak çok kolaylaşmaktadır.

G5 tek başına zayıflama veya kilo verme sağlamaz . Bu nedenle diğer yağ yakan sıkılaştıran uygulamalara ek olarak destekleyici yöntem olarak tercih edilebilir. Daha çok selülit azaltmaya yönelik etki gösterir, vücut şekillendirme ve detoks amacıyla uygulanabilir.

EMS

EMS, vücuttaki kas kütlelerini arttırmak amacıyla çok tercih edilen bir yöntemdir. Cazip olan yanı, 30 dakikalık uygulama ile saatlerce spor yapılmış gibi etki yaratmasıdır. Kas kitlesi arttıkça vücut daha fit ve biçimli bir hal alır ve kilo vermek kolaylaşır.

Zayıflama amacı ile yapılan diyetlerin başarısını artırır. Diyet ve spor birlikte olunca sağlıklı beslenme sayesinde kalıcı kilo verilmesi sağlanır. Kasların çalışması ile enerji harcanır, metabolizma hızlanır ve kilo vermek hızlanır.

Kasların güçlenmesi metabolizmanın hızlanmasına destek olur ve yağ yakılması artar. Vücutta kas zayıflığına bağlı oluşan şikayetler ve hastalıklarda düzelme yaşanır.

MSLİM

Mslim,bölgesel fazlalıkların azaltılmasında, sıkılaştırmada ve aynı zamanda selülit tedavisinde kullanılmaktadır. Cihazın sıcaklığı kısa bir süre içinde yükselir, soğutucusu sayesinde uygulanan kişi hissetmeden ısı yağ dokusunda etkisini gösterir. 50-55 derecelik ısı, deri altındaki yağ hücrelerinin deforme olmasını sağlarken bu sıcaklıkta yağlar küçülüp kontrakte olur ve vücuttan uzaklaştırılır. Yağ hücrelerini küçültmekle birlikte selüliti de tedavi eder. İşlem esnasında başlığın özel yapısı sayesinde ağrı ve acı yok denilebilcek kadar azdır hastalarda masaj hissi ve rahatlama sağlar.İşlem sonrasında kişi sosyal hayatına devam edebilir. Morluk ve ödem oluşmaz. Seans aralıklarında günde 2-3 litre su içip diyet ve sporla birlikte yürütülmesi önemlidir. Uygulamadan hemen sonra anlık etki olarak cilt elastikiyeti ve deri kalitesi artar. Yağların azalması ve selülitlerin düzelmesi de üç hafta gibi bir sürede olur. Seans süresi 10-15 dakikadır.