Lazer Epilasyon

Kliniğimizde Alexandrite, Nd yag ve diod lazer gibi tüm lazer türleri ile her cilt tipine her mevsim uygulama yapılabilmektedir.
Estetik Burun Dolgusu

Burun görünümünde iyileşmeyi sağlamak ve burun ucunu kaldırmak için günümüz koşullarında ameliyat olmak zorunlu değildir.

Lazer ile Dövme Silme

Dövmelerin silinmesi için en güvenilir ve kolay yöntem Q swich Nd yag lazer uygulamalarıdır. Bu lazer ile cilde zarar vermeden ve iz bırakmadan sonuç alınabilir.
Estetik Dolgu Enjeksiyonları

Hyaluronik asit içeren dolgular yüz şekillendirme, kırışıklık giderme, gençleştirme amacıyla yapılan işlemlerde yaygın olarak kullanılır.
Dudak Dolgusu

Dudakların, dolgunluk kazanması, nemlenmesinin sağlanması, şekillenmesi ve asimetrinin düzeltmesi amacıyla hyaluronik asit dudak dolguları tercih edilir.
Gençlik Aşısı

Gençlik aşısı, ciltte oluşan mat, cansız, kırışık ve sarkmış görünümü gidermek amacı ile uygulanan tedavi yöntemidir.
Yüz Mezoterapisi

Canlılığını yitirmiş, donuk, mat görünümlü, gevşemiş ve sarkmış, güneş hasarı taşıyan yıpranmış cildi canlandırıp parlaklık ve gerginlik sağlayan, gençleştiren en etkin yöntem mezolifttir.
Mezoterapi

Mezoterapi tedavisinde amaç tedavi edici karışımın direkt olarak ilgili dokuya fire vermeden ulaşmasını sağlamaktır.
Göz Altı Işık Dolgusu

Stresli ve yoğun yaşam temposu, bilgisayar ve cep telefonu kullanımının artması, makyaj malzemeleri nedeni ile erken yaşlarda bile göz etrafında morarma ve halkalanmalarla görülebilmektedir.
Antiaging için Metabolik Balans

Antiaging sadece cilt için değil tüm vücut için yaşlanmanın geciktirilmesi, genç ve sağlıklı kalma sürecidir.
HIFU Yüz Germe

HIFU teknolojisinde yüksek yoğunluklu odaklanmış ultrason enerjisi ile ses dalgaları kullanılır. Derin dokularda kolajen üretimini uyararak, bu sayede sıkılaşma ve gerilme hedeflenir.
Terleme Tedavisi

Terleme tedavisinde en hızlı sonuç veren botilinum toksin uygulamasıdır. Bir hafta süresinde terleme normale döner.
Antiaging için Metabolik Balans