Glutatyon Hastalıklardan Nasıl Korur?

Glutatyon hastalıklardan nasıl korur

Glutatyon Tedavisi FiyatlarıRandevu Talep Edin

Vücudumuzda yaşamsal tüm işlemler sırasında serbest radikaller meydana gelir ve belli miktarın üzerine çıktığında hücreleri ve dokuları sağlık açısından kötü yönde etkileyebilirler. Hücresel dengenin korunması ve hastalıkların oluşmaması için serbest radikallerin bağlanıp zararsız hale getirilmesi gerekir. Serbest radikallerin yarattığı zararlı etkiyle hücrelerde hasarlanma, yaşlanma sürecinde hızlanma, kronik hastalıkların kolaylaşma gibi sonuçlar oluşmaktadır.

Günümüzde modern hayatın getirdiği elektronik donanım, cep telefonları, hazır işlenmiş gıdaların tüketiminde artış, kimyasal içeriği yoğun temizlik malzemeleri, röntgen ve tomografinin yaygın kullanımı, çevresel kirlilik, yoğun çalışma saatleri ve stres gibi nedenlerle vücudumuzda serbest radikaller daha yoğun oluşabilmektedir. Uzun çalışma saatleri nedeniyle sağlıklı beslenmenin şartlarını oluşturmak zorlaştığından yanlış beslenmenin yükü de serbest radikalleri artırmaktadır.

Vücutta serbest radikaller çok arttıkça vücudun kendini koruma mekanizmaları devreye girerek vücudu ve sağlığı korumaya yönelir. En güçlü koruma kalkanı glutatyondur. Glutatyon vücudun gençlik iksiri ve sağlık güvencesidir. Antioksidan işletmesinin patronu, karaciğerimiz ve vücudumuzun temizlik işleri sorumlusu, bağışıklık sistemimizin bel kemiği, kanserlerden korunmada başrol oyuncularından biri glutatyondur.

En güçlü antioksidan olan glutatyon serbest radikalleri bağlayıp etkisiz hale getirdiğinden tüm hücrelerin yaşlanma sürecini yavaşlatır, hasarını engeller ve bağışıklığı güçlendirir. Aynı zamanda, vücudumuzdan toksinlerin atılmasını sağlayarak detoks etkisi yaratır. Bu detoks tüm hücrelerin gençleşmesini sağlarken, mide barsak hastalıklarından, kalp damar hastalıklardan, nörolojik hastalıklardan, otoimmün hastalıklardan korurken cildimizde aydınlanma, renk tonunda açılma, daha genç bir cilt oluşumuna katkıda bulunur. Özellikle mevsim değişikliği dönemlerinde sağlığımız için yaptığımız detoks uygulamalarına ve detoks diyetlerine glutatyon ile destekleyerek maksimum sonuç almayı hedefleyebiliriz.

Ayrıca, mitokondrinin ideal koşullarda çalışmasının güvencesi yine glutatyondur. Mitokondri sağlığı gelecek yılların en dikkat çekici konusudur. Mitokondri sağlığını korumak için serbest radikallerden arınmamız şarttır. Serbest radikaller etkisiz hale getirilmediği sürece mitokondrilerin zarı hasar görmeye ve bu hasara bağlı olarak mitokondri içeriğinin dışarı sızmaya başlaması kaçınılmaz olur.

Enerji üretiminden sorumlu mitokondriler hasarlanınca, onarıma gereken enerjiyi sağlamak için tüm yaşamsal işlevlerden enerji çalmak zorunda kalır. Bu süreç doğal olarak enerji kaybına bağlı hâlsizlik, bitkinlik gibi belirtilerle seyreder.

Serbest radikallerden kurtulmak, mitokondriyi ve hücreleri onarmak için glutatyon serum yapılması tedaviyi hızlandırır. Glutatyon iğnesi tercih edilebilir. Glutatyon kullanalar sağlığını güvence altına almış olmanın konforunu yaşarlar. En iyi glutatyon tedavisi intravenöz verilmesidir.