Gençlik Aşısı

Gençlik Aşısı FiyatlarıRandevu Talep Edin

Gençlik aşısı, ciltte oluşan mat, cansız, kırışık ve sarkmış görünümü gidermek amacı ile uygulanan tedavi yöntemidir. Yüz, boyun, dekolte, ellerde oluşan kuruluk,  kırışıklık, cansız görünüm ve sarkmaları düzeltebilen bu tedavi tekniği ile aynı zamanda göz altındaki koyuluk,  morluk ve kırışıklıkların giderilmesi de sağlanmaktadır. Gençlik aşısı uygulanan kişilerde cilt parlak canlı genç ve elastik görünüme kavuşur.

Cilde canlı, parlak, gergin, genç görünüm veren asıl madde hyaluronik asittir. Bebeklerde yüksek düzeyde olan hyaluronik asit bebek cildi gibi denmesinin nedenidir. Cilde tek başına bile uygulandığında 25-30 yaşlarında çok iyi sonuç verebilir. 30 yaştan sonra hyaluronik asit yanına aminoasitler, vitaminler, mineraller ve büyüme faktörlerinin eklenmesi ile daha iyi ve kalıcı sonuçlar alınması sağlanır. Gençlik aşısı nem tutma kapasitesini artıran, cildin sonraki yaşlarda üretemediği mineral, aminoasit, vitamin ve peptit gibi yapı taşlarını içinde bulunduran formül ile cildin altına hazır olarak verilmektedir. Bu yöntemle gençlik aşısı, cildin tüm ihtiyacını karşılayarak genç, canlı, parlak ve elastik bir görünüme bürünmesine aracı olur. Son yıllarda üretilen hazır formüllü gençlik aşıları içerisinde H100 içeriğindeki mannitol ile fark yaratarak memnuniyeti artırmaktadır.

H100 Aşısı İçeriği

Cildin tüm ihtiyaçlarını karşılayarak daha genç görünüm sağlayan H-100 aşısının içeriği diğerlerine göre daha zengindir. Cildi sadece nemlendirmekle kalmayıp ilerleyen yıllarda cildin yapamayacağı yapı taşlarını da içeriğinde bulundurmaktadır. H100 aşısının içeriğinde aşağıdaki maddeler bulunmaktadır:

• Mannitol: Gençlik aşısının ana etken maddesi olan hyaluronik asidin ciltte daha uzun kalmasına ve faydasının artmasına destek olur. Ödem çözücü özelliği ile tanınan mannitol, antioksidanlar arasında en etkili olandır.
  • Hyalüronik asit:Büyüme faktörleri arasında yer alan Hyalüronik asit nem tutma kapasitesini artırır, kollajen yapımını uyarır, onarımı tetikler, sıkılaştıran hücrelere çalış emri verir. Cildin savunma sistemini artırır. Cildin elastikiyet özelliğinin artmasına yardımcı olur ve yaşlanma sürecini yavaşlatır.
  • Hexapeptide-8: Büyüme faktörleri arasında yer alan Hexapeptide-8 mimik çizgileri ve kırışıklıkların açılmasına, yorgun görünümün giderilmesine yardımcı olarak katkıda bulunur.
  • Pro kolajen Peptit: Bir diğer büyüme faktörü olan Pro kolajen Peptit mimik çizgilerinin ve kırışıklıkların açılmasına yardımcı olarak gençleşmeyi destekler.
  • Dmae %3.5: hücre zarı stabilizatörü ve anti-oksidan özellik taşıyan Dmae %3.5, cildin yaşlanmasına neden olan toksin birikimi ve zararlarını engeller. Toksinlerin derideki hasarını ve yaşlanmayı geriletme özelliği taşır. Ciltteki sarkmaların azalmasına ve sıkılaşmanın artmasına yardımcı olur.
  • Pentapeptide-18: Cilttteki kasların kasılma etkisini azaltarak kırışıklıkların açılmasına yardımcı olur.

H100 aşısının içeriğinde,ciltte bulunan hücrelerin yenilenmesini artıran Amino Asitlerden bulunmaktadır. Aşıda bulunan amino asitler şunlardır:

• L-Arginine : Kollajen üretimini tetikler.
  • L-Methionine: Cildin sağlık kazanması ve gençleşmesi için etkilidir.
  • INC:Cilt lekelerinde hızlı bir açılma, aydınlatma, ışıldama etkisi yaratır.
  • Glycine: İnsan büyüme hormonunu artırır, hasar görmüş derinin düzelmesini hızlandırır.
  • Tyrosine: Bir arada kullanıldığında askorbik asitle kollajen üreten fibroblastları uyaran  Tyrosine,  melanin üretimine katkıda bulunur.
  • Leucine: Cilt ve kas dokusundaki düzensizlikleri düzeltme etkisi gösterir.
  • Alanine: ciltte pürüssüz bir görünüm için gereken yapı taşıdır.
  • Organic Silica
  • Kolajen ve elastik fibrillerin yapımını uyarır, deri tonusunda düzelmeye yardımcı olur.
  • Vitamin (B1-B6)
  • Anti-oksidan etkileri ile yaşlanmanın gecikmesine yardımcı olurlar.

Sigara içenlerde oluşan tüm hasarları giderir. Güneşin ve dış etkenlerin yarattığı hasarları onarır, cildi canlı parlak hale getirir.

Gençlik aşısındaki vitamin mineral ve büyüme faktörleri derinin hücresel içeriğini yeniler, hücre eksiklerini tamamlar, doğru çalışmaya başlayarak hatalarını düzeltir. Böylece genç, parlak, gergin, kırışıksız ve pürüzsüz bir ten oluşur.