Mezoterapi

Mezoterapi, tedavi gerektiren dokunun ihtiyacı olan vitamin, mineral, aminoasit, enzim ve onarıcı büyüme faktörlerini içeren hazır malzemenin mikroenjeksiyon tekniği ile cildin orta tabakasına enjekte edilmesi yöntemidir.

En sık kullanım alanı cildin gençleştirilmesi, yara izlerinin ve çatlakların giderilmesi, gözaltı morluklarının giderilmesi, kırışıklıkların düzeltilmesi, sellülit tedavisi, leke tedavisi, saç dökülmesi, saç telinin güçlendirilmesi, bölgesel zayıflama olarak sıralanabilir.

Mezoterapi tedavisinde amaç tedavi edici karışımın direkt olarak ilgili dokuya fire vermeden ulaşmasını sağlamaktır. Ağız yoluyla, kas veya damar içine yapılan uygulamalar ile alınan ilaçların tamamı ilgili hedef bölgeye kadar ulaşamamaktadır. Ayrıca sistemik yolla alınan ilaçlar dolaşımla tüm vücuda yayılabildiği için diğer organlarımızı da etkileyecek ve yan etkiler oluşabilecektir. Mezoterapide ilaçlar direkt olarak problemli bölgeye verilerek sistemik bir yan etkiye neden olmaksızın problem çözülür. Böylece tedaviden maksimum fayda elde edilmiş olur.