Lipoliz

Image

Lipoliz tekniğinde yağ yakan, dolaşımı düzenleyen, ödem çözen özel karışımlar yağ dokusuna uygulanarak kısa sürede 4-8 cm kadar incelme sağlanabilmektedir. Bu karışım yağın parçalanmasını ve varsa sellülit görünümünün düzelmesini sağlamaktadır.

Kol, bacak, karın ve basenlere uygulanabilen bu yöntemle vücudu biçimlendirmek ve fazlalıklardan hızla kurtulmak mümkün olabilmektedir. Diğer yöntemlerle birlikte uygulanabilir. Bol su tüketimi, beslenme tercihleri ve hareketle desteklenirse mükemmel sonuç vermektedir.

Power plate

Cihazın oluşturduğu vibrasyon ile kasların çalıştırılması sağlanarak çok kısa sürede vücutta sıkılaşma oluşmaktadır.

1 dakikalık bir uygulama ile karın kasları yüzlerce kez mekik çekmişçesine çalışmış olabilmektedir. Tüm kas gruplarında benzer şekilde kasılıp gevşeme sağlanarak çalıştırılmış olur. Kasların derin çalışmasını sağlaması ekstra kazanımdır. Uygulama sayesinde kas kitlesi artar, metabolizma hızlanır, esneklik kazanılır ve vücut biçimlenir. Dolaşım düzenlenir ve oksijenlenme artar. Seülit azalır ve ödem hafifler. Zindelik hissedilir. Ağrılarda azalma yaşanabilir ve omurga rahatlar. Kollajen üretimi artar.