Glutatyon ve Gençleşme

Glutatyon Tedavisi FiyatlarıRandevu Talep Edin

Glutatyon, normal metabolizma sırasında ortaya çıkan ağır metallerin, toksinlerin ve serbest radikallerin mitokondri zarında yarattığı zararı engeller. Engellememiş olsaydı hücre hasarlanacak, mitokondri yavaşlayacak, verimli çalışmayacak, fonksiyonlar yerine getirilemeyecekti. Glutatyon, hücre zarlarına, DNA'ya ve mitokondride enerji üretimine zarar veren serbest radikallere doğrudan bağlayarak hasarı önler, oksitlenmenin önüne geçerek mitokondriyi korur ve tüm hastalıkların önlenmesini sağlar.

Yaşlanmanın nedenleri arasında oksitlenme, serbest radikal hasarı ve mitokondrilerdeki değişiklik önemli yer tutar. Glutatyon bu nedenleri ortadan kaldırdığı için güçlü bir antiaging etkiye sahiptir. Yaşlanmayı durdurabilir. Hatta doku hasarını onararak gençleşme sağlanabilir. Dokuların kendilerini onarmaları ve yenilemeleri için gereken DNA, RNA gibi yapıların sağlam ve gereğince yapılabiliyor olması gerekmektedir. DNA ve RNA nın sağlamlığı glutatyon güvencesi altındadır. Hem cilt hücrelerinde hem de vücut hücrelerinde gençleşme sağlanabilmektedir.

Glutatyon detoks etkisi ile deride aydınlanma ve arınma sağlamaktdır. Kollajen ve elastik liflerde onarım, yenilenme ve artış yaparak sıkılaşma ve gençleşmeyi sağlamaktadır. Hyaluronik asit artışı sağlayarak nemli ve genç görünüm sunmaktadır. Güneş hasarına bağlı yıpranmayı, kırışıklığı, renk düzensizliğini onarabilmek için çok etkin rol oynamaktadır. Hızla değişim ve düzelme sağlanır.

Gençleşme amacı ile Glutatyon takviyesi yapıldığında serumun içine antiaging etkili diğer vitamin, mineral ve etken maddeleri de eklemekte fayda vardır. Hatta evde kullanmak üzere ürünlerle tedaviyi desteklemek ve güneş koruyucu kullanmak çok önemlidir.